onsdag 23. desember 2009

Lillejulaften

Det er lillejulaften og alle er gode og mette. I dag har vi vasket hus, laget dessert/kaker til i morgen, pyntet juletre og spist en deilig kalkunmiddag..Dette var en velykket aften med god mat, god stemning og nesten hele familien var samlet :-D...kunne ikke få plass til flere julegaver under det fine treeet, som vi har pyntet så godt vi kan for at en ikke skal legge merke til at det mangler noen grener midt på...hehe..var litt komisk da treet kom opp og vi så at det var litt pjuskete..var også litt komisk at den minste julegaven som var 2mm tykt, 6 cm langt og 4 cm bredt var til meg :-P hehe..Nå er det ikke lenge til jeg drar, kjenner at det stikker i magen hver gang jeg tenker på det, har mått begynne å si hade til noen av mine nære og kjære og kjenner at det er tøft..Men vet at tiden min i Tanzania vil fly av gårde, og jeg vil nok ikke rekke å tenke så mye på savnet ( Liker å tenke at det blir slik, hehe).

Ingen kommentarer: